บทความวิจัยที่ตีพิมพ์ในวารสารวิชาการ (Publications)
2024
การศึกษาการเตรียมพร้อมเทคโนโลยีดิจิทัลเพื่อรองรับสังคมผู้สูงวัย
2023
An exploratory analysis of implementing an
inductive-learning aid in online EFL writing classes:
critical reflections for pedagogical implications
and practices
2023
An exploratory analysis of implementing an
inductive-learning aid in online EFL writing classes:
critical reflections for pedagogical implications
and practices
2022
A Phenomenological Diagnosis of the ProDuct-based Instruction in EFL’s Writing Class: Barriers and Strategies to Tackle
2022
Inductive teaching approaches in business English writing in an EFL context: Paper-based and product-based instructions
2022
A Phenomenological Diagnosis of the ProDuct-based Instruction in EFL’s Writing Class: Barriers and Strategies to Tackle
2021
FACTORS AFFECTING THAI STUDENTS’ PARTICIPATION IN DIALOGIC TALKS IN EFL CLASSES: STUDENTS’ PERSPECTIVES
2021
Using glosses for vocabulary assistance in Thai EFL reading classes: An investigation of preferences, effective types, and elements
2021
Inductive teaching approaches in business English writing in an EFL context: Paper-based and product-based instructions
2021
ระบายภาพผ่านเฟซบุ๊ก : ปรากฏการณ์ศึกษาการใช้เฟซบุ๊กของกลุ่มนักศึกษาไทยในต่างแดน
2021
Framework for dialogic teaching in English reading class: a practice guide for university lecturers
2021
Using glosses for vocabulary assistance in Thai EFL reading classes: An investigation of preferences, effective types, and elements
2021
The Implementation of a Poster Conference Activity in Thailand’s EFL Classes: English and Dialogic Teaching Implications for Practice
2020
ระบบพี่เลี้ยงทางไกลสำหรับนักศึกษาภายใต้หลักสูตรโมบิลิตี้ :กรณีศึกษาหลักสูตรโมบิลิตี้ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรัง
2020
ระบบพี่เลี้ยงทางไกลสำหรับนักศึกษาภายใต้หลักสูตรโมบิลิตี้ :กรณีศึกษาหลักสูตรโมบิลิตี้ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตตรัง
2019
Framework for dialogic teaching in English reading class: a practice guide for university lecturers
2019
FACTORS AFFECTING THAI STUDENTS’ PARTICIPATION IN DIALOGIC TALKS IN EFL CLASSES: STUDENTS’ PERSPECTIVES
2018
The Implementation of a Poster Conference Activity in Thailand’s EFL Classes: English and Dialogic Teaching Implications for Practice
2018
The Implementation of a Poster Conference Activity in Thailand’s EFL Classes: English and Dialogic Teaching Implications for Practice
2017
ระบายภาพผ่านเฟซบุ๊ก : ปรากฏการณ์ศึกษาการใช้เฟซบุ๊กของกลุ่มนักศึกษาไทยในต่างแดน
2016
ป?ญหาการเขียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาใหม? : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร? วิทยาเขตตรัง
2015
ป?ญหาการเขียนภาษาอังกฤษของนักศึกษาใหม? : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร? วิทยาเขตตรัง
2014
Building and Sustaining Learners'Motivation