บทความวิจัยที่ตีพิมพ์ในวารสารวิชาการ (Publications) |
2565 | Sense of Belonging and Organizational Citizenship Behavior of Trang district residents |
2564 | ปัจจัยส่วนบุคคลและคุณภาพการบริการที่มีผลต่อมุมมองในทางบวกและ
ทางลบของผู้ใช้บริการประเภทครัวเรือนของการประปาส่วนภูมิภาค
สาขาหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา |
2562 | การซื้อสินค้าออนไลน์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา:
ทัศนคติที่มีต่อการใช้ การรับรู้ประโยชน์ และ การรับรู้ว่าใช้งานง่าย |
2561 | Perceived Environmental Responsibility, Intention to Purchase Green Products and the Moderating Effect of Peer Pressure: Evidence from Generation Y Consumers in Southern Thailand |
2560 | Service Quality and Student Satisfaction in the Higher Education Sector of Thailand |
ผลงานวิจัยที่นำเสนอในที่ประชุมวิชาการ (Proceedings) |
2565 | การวิเคราะห์เปรียบเทียบการเรียนรู้ของเครื่องเพื่อคาดการณ์การออกกลางคันของนักศึกษาระดับปริญญาตรี:กรณีศึกษา มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่ |
2563 | การวิเคราะห์โมเดลสมการโครงสร้างกำลังสองน้อยที่สุดบางส่วนของอิทธิพลระหว่างปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ทัศนคติที่มีต่อการใช้บริการ และความตั้งใจใช้บริการท่องเที่ยววิถีโหนด-นา-เล ของนักท่องเที่ยว กรณีศึกษา: ชุมชนบ้านท่าหิน อำเภอสทิงพระ จังหวัดสงขลา |
2561 | อิทธิพลของคุณภาพการบริการของโรงพยาบาลด้วยแบบจำลอง KQCAH
ที่มีต่อภาพลักษณ์โรงพยาบาล กรณีศึกษา โรงพยาบาลชุมพรเขตรอุดมศักดิ์จังหวัดชุมพร |
2561 | ความร่วมมือในการจัดบริการสาธารณะด้านการท่องเที่ยวโดยชุมชน: กรณีศึกษา ตลาดริมน้ำคลองแดน อำเภอระโนด จังหวัดสงขลา |
2559 | Service Quality and Student Satisfaction inthe Higher Education Sector of Thailand |
2559 | The communication flow in the higher education setting: a case study of the faculty of commerce and management, Prince of Songkla university |
2559 | Methological Considerations in Examining Customer Value Toward The Consumption of Thailand Fast-moving Consumer Goods: The Multi-Item Measure Using the PERVAL Scale. |
2558 | FEASIBILITY STUDY IN INTERNAL ORGANIZATION COMMUNICATION: SURVEY FINDING OF PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY, TRANG CAMPUS |
2557 | CREATING THE SUITABLE WORKING ENVIRONMNET: LESSON LEARNED FROM STAFF MEMBERS AT THE FACULTY OF COMMERCE AND MANAGEMENT, PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY |
2557 | An Exploratory Factor Analysis of the SERVPERF Instrument: An Empirical Study in the Context of Thailand Higher Education |
2556 | An Exploratory Factor Analysis of the SERVPERF Instrument: An Empirical Study in the Context of Thailand Higher Education |
2556 | The Effect of Service Quality on Student Satisfaction in Southern Thai Higher Education Context |
2555 | The Effect of Service Quality on Student Satisfaction in Southern Thai Higher Education Context |
CAI/E-COURSE |
2561 | สภาพแวดล้อมขององค์การ |