Welcome Guest [EDIT PROFILE] [LOGIN]

PSU Trang Expert Database System ระบบฐานข้อมูลผู้เชี่ยวชาญ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์วิทยาเขตตรัง




Personal Information
Recent Photo:
Name-Surname : ผู้ช่วยศาสตราจารย์ ดร.นฤบาล ยมะคุปต์
Position : ผู้ช่วยศาสตราจารย์
Department: หลักสูตรบริหารธุรกิจบัณฑิต สาขาวิชาการจัดการการท่องเที่ยว
Educational Background :
- ปริญญาเอก : Doctor of Business Administration Doctor of Business Administration [Business Administration] , University Utara Malaysia
- ปริญญาโท : กจ.ม การจัดการมหาบัณฑิต [การจัดการทั่วไป] , มหาวิทยาลัยมหิดล
- ปริญญาตรี : รป.บ. รัฐประศาสนศาสตรบัณฑิต [รัฐประศาสนศาสตร์] , มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Working Experience : Business Development Officer, Merchant Acquiring Business, KTC Head Office, BANGKOK
Experienced Field : Strategic Management, Management, Business Management, Organizational Development
Interested field : Conflict Management, Communications Management, Green Management
Email : narueban.y@psu.ac.th
Tel : 075201700 ต่อ 52637
Other Contact :  
Work Status : รับราชการอยู่


Academic Information
บทความวิจัยที่ตีพิมพ์ในวารสารวิชาการ (Publications)
2565Sense of Belonging and Organizational Citizenship Behavior of Trang district residents
2564ปัจจัยส่วนบุคคลและคุณภาพการบริการที่มีผลต่อมุมมองในทางบวกและ ทางลบของผู้ใช้บริการประเภทครัวเรือนของการประปาส่วนภูมิภาค สาขาหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา
2562การซื้อสินค้าออนไลน์บนโทรศัพท์เคลื่อนที่ของผู้บริโภคในจังหวัดสงขลา: ทัศนคติที่มีต่อการใช้ การรับรู้ประโยชน์ และ การรับรู้ว่าใช้งานง่าย
2561Perceived Environmental Responsibility, Intention to Purchase Green Products and the Moderating Effect of Peer Pressure: Evidence from Generation Y Consumers in Southern Thailand
2560Service Quality and Student Satisfaction in the Higher Education Sector of Thailand
ผลงานวิจัยที่นำเสนอในที่ประชุมวิชาการ (Proceedings)
2565การวิเคราะห์เปรียบเทียบการเรียนรู้ของเครื่องเพื่อคาดการณ์การออกกลางคันของนักศึกษาระดับปริญญาตรี:กรณีศึกษา มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่
2563การวิเคราะห์โมเดลสมการโครงสร้างกำลังสองน้อยที่สุดบางส่วนของอิทธิพลระหว่างปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ทัศนคติที่มีต่อการใช้บริการ และความตั้งใจใช้บริการท่องเที่ยววิถีโหนด-นา-เล ของนักท่องเที่ยว กรณีศึกษา: ชุมชนบ้านท่าหิน อำเภอสทิงพระ จังหวัดสงขลา
2561ความร่วมมือในการจัดบริการสาธารณะด้านการท่องเที่ยวโดยชุมชน: กรณีศึกษา ตลาดริมน้ำคลองแดน อำเภอระโนด จังหวัดสงขลา
2561อิทธิพลของคุณภาพการบริการของโรงพยาบาลด้วยแบบจำลอง KQCAH ที่มีต่อภาพลักษณ์โรงพยาบาล กรณีศึกษา โรงพยาบาลชุมพรเขตรอุดมศักดิ์จังหวัดชุมพร
2559The communication flow in the higher education setting: a case study of the faculty of commerce and management, Prince of Songkla university
2559Methological Considerations in Examining Customer Value Toward The Consumption of Thailand Fast-moving Consumer Goods: The Multi-Item Measure Using the PERVAL Scale.
2559Service Quality and Student Satisfaction inthe Higher Education Sector of Thailand
2558FEASIBILITY STUDY IN INTERNAL ORGANIZATION COMMUNICATION: SURVEY FINDING OF PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY, TRANG CAMPUS
2557CREATING THE SUITABLE WORKING ENVIRONMNET: LESSON LEARNED FROM STAFF MEMBERS AT THE FACULTY OF COMMERCE AND MANAGEMENT, PRINCE OF SONGKLA UNIVERSITY
2557An Exploratory Factor Analysis of the SERVPERF Instrument: An Empirical Study in the Context of Thailand Higher Education
2556An Exploratory Factor Analysis of the SERVPERF Instrument: An Empirical Study in the Context of Thailand Higher Education
2556The Effect of Service Quality on Student Satisfaction in Southern Thai Higher Education Context
2555The Effect of Service Quality on Student Satisfaction in Southern Thai Higher Education Context
CAI/E-COURSE
2561สภาพแวดล้อมขององค์การ

Other Academic Infomation